نوشته شده توسط : Rahim

Craagle 4.0 نام نرم افزار کاربردی می باشد که میتوانید شما را در پیدا کردن سریع سریال و کرک نرم افزار ها کمک کند. با استفاده از این برنامه می توانید در داخل ۱۴ سایت دارنده کرک نرم افزارها و ۱۰ سایت سریال برنامه ها بدون مراجعه به آنها جستجو کنید. امکانات این نرم افزار جالب را در ادامه می توانید مطالعه کنید.

 

craagle پیدا کردن آسان و سریع سریال و کرک نرم افزارها با استفاده از Craagle 4.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , نرم افزار کاربردی , ابزارهای جالب , ابزارهای مفید , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بدست آوردن کی جن و کیجن و Patch و Keygen , دانلود برداشتن محدودیت برنامه ها , دانلود برداشتن محدودیت زمانی بازی ها , دانلود تبدیل نسخه آزمایشی به نسخه کامل , دانلود تبدیل نسخه نمایشی به نسخه کرک شده , دانلود جستجوی کراک برنامه , دانلود روش کرک کردن برنامه ها , دانلود فهمیدن کد و کلید رجیستری برنامه , دانلود لیست کامل سایت های کرک و سریال , دانلود نحوه Full کردن برنامه , دانلود نسخه Cracked و Activated ویندوز , دانلود یافتن پسورد رجیستر نرم افزارها از بهترین سایتهای کرک , دانلود یافتن کد رجیستر برنامه ها , پیدا کردن کرک و سریال برنامه ها ,
:: بازدید از این مطلب : 812
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

هر کاربری برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک مرورگر پرسرعت و قوی است. امروزه با افزایش تعداد مرورگر ها کمتر کسی از مرورگر اصلی ویندوز Internet Explorer استفاده می کند و همه به مروگر های پرسرعتی همچون Opera ، Mozilla Firefox ، Google Chrome و … روی آورده اند. اما نکته ای قابل توجه در مورد این مرورگرها این است که محیط آن ها پس گذشت مدت زمانی برای کاربران تکراری و خسته کننده می شود به طوری که فقط به دلیل بالا بودن سرعت از آن ها استفاده می کنند. از همین رو شرکت های مختلف ساخت مرورگر در قسمتی از سایت خود پوسته هایی را نیز برای مرورگر خود تولید می کنند تا کاربران علاوه بر سرعت از محیط مرورگر خود لذت ببرند.پي سي ايكس نیز در همین  راستا امروز مجموعه ای را با نام ۵۰Opera Skins برای شما فراهم آورده است که در آن ۵۰ پوسته بسیار زیبا مربوط به مرورگر معروف و پرسرعت Opera قرار داده شده است.

 

opera 50 اسکین زیبا برای مرورگر اپرا   Opera Skins

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , مرورگر اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: اسکین برای مرورگر opera , قالب opera , قالب برای مرورگر اپرا , پوسته مرورگر opera , پوسته مرورگر اپرا ,
:: بازدید از این مطلب : 579
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آیا سرعت مرورگر فایرفاکس شما کاهش پیدا کرده ؟
توسط SpeedyFox تنها با یک کلیک و بدون نیاز به نصب می توانید فایر فاکس خود را بهینه سازدید و باعث افزایش سرعت این مرورگر شوید.
مرورگر  موزیلا فایرفاکس ، مرورگری بسیار سریع است . اما به مرور زمان کند میشود . دلیلش هم تکه تکه شدن پایگا ه داده های عمومی است . نرم افزار SpeedyFox v1.4 برای حل مشکل کند شدن فایرفاکس می باشد . این نرم افزار رایگان کاملا تست شده میباشد و با عث یکپارچگی پایگاه داده و همچنین افزایش ۳ برابری  استفاده از فایر فاکس می شود .

 

speedyfox افزایش سرعت فایرفاکس تنها با یک کلیک توسط SpeedyFox v1.4

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: افزایش سرعت اینترنت , افزایش سرعت لود صفحات , افزایش سرعت مرورگر وب , بالا بردن سرعت فایرفکس , بهبود سرعت فایرفاکس ,
:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Visual Web Ripper نرم افزاری است که به کمک آن می توانید به طور راحت تمامی صفحات وب را در اختیار بگیرید . تمامی منابع صفحات را مورد بررسی قرار دهید و هر قسمت از صفحه یا کل صفحه را در هارد دیسک خود به انواع فرمت ها از جمله XML ذخیره سازی کنید .

 

 webrip ذخیره سازی صفحات وب با Visual Web Ripper 2.17.7

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: استخراج صفحه وب , جداسازی منابع صفحه وب , مشاهده و ذخیره صفحات اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 504
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Gmail نام سرویس نامه الکترونیکی نام آشنا ومعروفی است که توسط  گوگل با ارائه بیش از ۵ گیگابایت ظرفیت ذخیره سازی ارائه شده است. البته این خبر خوبی برای آن دسته از کاربرانی است که از لحاظ حجم محدود حساب کاربری خود تحت فشارهستند می باشد! از همین روسرویس میل گوگل، تصمیم گرفت تا شکافی در دنیای ایمیل ایجاد نماید. بسیاری از کاربران از این نکته رنج می برند که برای آگاهی از رسیدن ایمیل جدید به آدرس الکترونیکی آنها بایستی دائما حساب خود را بررسی کنند ، که البته برای بسیاری افراد این کار وقت گیر و در مواردی خسته کننده می باشد، Gmail Notifier بهترین برای این دسته از افراد می باشد! Gmail Notifier نام برنامه کاربردی بسیار ساده ای است که عملکرد آن آگاه نمودن شما از ورود ایمیل یا ایمیل های جدید به حساب کاربری جی میل شما می باشد. برای این منظور، سرورکوچکی که در نوارابزار system tray نصب شده است، پیام های هشدار دهنده کوچکی درهنگامی که میل جدیدی وارد حساب کاربری شما شود را به شما ارائه می نماید. همچنین با دوبار کیک نمودن برروی آیکونی که در system tray شما با نصب این برنامه به وجود می آید این امکان برای شما فراهم می آید تا به inbox ر یا جعبه نامه ها در ایمیل خود دسترسی پیدا نمایید. همچنین با استفاده از گزینه های دلخواه پیکر بندی قادر خواهید بود، تعیین نمایید که چنانچه چندین مرورگر مختلف برروی سیستم خود نصب نموده اید، حساب کاربری میل شما توسط کدام یک از آنها باز شود. علاوه بر این با داشتن این برنامه می توانید عناوین میلهای خودرا خوانده، ایمیل های خود را پاک نموده ویا آنها به عنوان ایمیل خوانده شده علامت گذاری نمایید، با استفاده از Gmail Notifier قادر خواهید بود تا وضعیت تعداد ۵ حساب کاربری جی میل را بررسی نمایید.

 

gmail notifier کنترل آسان و کارآمد GMail توسط Gmail Notifier 1.0.0.71

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Gmail Notifier , نرم افزار چک کردن Gmail ,
:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برای همه ی ما پیش آمده است که گاهی اوقات به دنبال آهنگی خاص تمامی سایت ها و موتورهای جستجوگر را جستجو می کنیم ، اما آهنگ مورد نظر خود را پیدا نمی کنیم. در چنین شرایطی قطعا از دوستان خود پرس و جو کرده و در نهایت به سایت های گوناگون می رویم و درخواست خود را برای آهنگ مورد نظر ثبت می کنیم. اما راه های آسان تری نیز جهت جستجوی یک آهنگ و دانلود آن وجود دارد. به طوری که در وقت شما بسیار صرفه جویی شده و زودتر به نتیجه خواهید رسید.
Super MP3 Download نرم افزاری است بسیار قدرتمند که توسط آن قادر خواهید بود به جستجوی آهنگ های مورد نظر خود بپردازید. آسان ترین راهی که ما آن را به شما جهت جستجو و یافتن آهنگ مورد نظرتان پیشنهاد می کنیم ، استفاده از این نرم افزار بسیار قدرتمند است. جهت جستجو از طریق این برنامه ، شما به یک دیتابیس با بیش از ۱۰۰ ملیون آهنگ دسترسی خواهید داشت. در واقع شما آهنگ مورد نظر خود را در بین ۱۰۰ ملیون آهنگ جستجو می کنید که قطعا به نتیجه خواهید رسید و آهنگ مورد نظر را خواهید یافت. توسط این نرم افزار شما همیشه به آخرین آهنگ ها و آلبوم های روز دنیا دسترسی خواهید داشت و قادرید تا به دانلود آن ها نیز بپردازید. همچنین ممکن است شما فقط بخواهید قطعه ای از آهنگ مورد نظر را ذخیره و دانلود کنید ، این امکان توسط نرم افزار پشتیبانی می شود. حتی جهت جستجو می توانید سبک آهنگ “کلاسیک ، رپ ، پاپ ، متال و…” مورد نظر را نیز انتخاب کنید تا به نتایج دقیق تری برسید. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و تمامی اشخاص با هر نوع سطح علمی قادرند تا به کار با آن بپردازند. در حقیقت کار با این نرم افزار نیاز به دانش قبلی نخواهد داشت.

 

mp3dl دسترسی به آهنگ های دلخواه با استفاده از Super Mp3 Download 3.2.6.6

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Super Mp3 Download , نرم افزار جستجوی mp3 , نرم افزار جستجوی موزیک ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

امروزه گشت و گذار در اینترنت جزئی از فعالیتهای روزانه ما به حساب می آید و رهایی از آن اجتناب ناپذیر به نظر میرسد. اما یکی از فاکتورهایی که در این گشت و گذار دارای اهمیت است سرعت اینترنت می باشد. مساله ای که هر کاربر اینترنت را به این فکر وا میدارد که چگونه از حداکثر پهنای باند اینترنت خود استفاده کند و آیا راهی است که از داشته های موجود خود بهترین بهره را ببرد. حتماً همه ما می دانیم که در ویندوز پارامترها و تنظیمات متعددی وجود دارد که خواسته یا ناخواسته بر میزان سرعت اینترنت تاثیر گذارند و آگاهی از این پارامترها و چگونگی نحوه تنظیم آنها نیاز به دانش خاص خود دارد. در بسیاری از مواقع تنظیمات نادرست باعث افت چشمگیر سرعت اینترنت می شود که کاربر از وجود آن بی خبر است و از طرفی بسیاری از این پارامترها از دید ما پنهان اند. اینجاست که نیاز به یک متخصص کامپیوتر احساس می شود که با آگاهی کامل از این فاکتورها به کمک ما بیاید که این امر هم همواره میسر نیست.
Ashampoo Internet Accelerator برنامه ایست که قادر است تنها با یک کلیک و بصورت خودکار با تجزیه و تحلیلی که از سیستم شما به عمل می آورد تمامی تنظیمات فوق الذکر را برایتان انجام دهد و سرعت اینترنت تان را بهینه سازد. در این صورت شما دیگر نیاز ندارید که همه چیز را بدانید. در نسخه جدید این برنامه تمامی کانکشنهای اینترنتی از دیال آپ گرفته تا خطوط پرسرعت اینترنتی را پشتیبانی می کند.
علاوه بر بهینه سازی خودکار و پیشرفته تنظیمات کاربران قادرند به همه پارامترها دسترسی پیدا کنند و آنها را به صورت دلخواه تنظیم کنند.

 

ashampoia بهینه سازی سرعت اینترنت تنها با یک کلیک Ashampoo Internet Accelerator 3.20

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: برنامه بالا بردن سرعت اینترنت , دانلود نرم افزار Ashampoo Internet Accelerator , نرم افزار افزایش سرعت اینترنت , نرم افزار افزایش سرعت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری ، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد . مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است ، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار دیگر مهم تر است . اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین ، امکان نصب و آپدیت ویندوز آنگونه که باید و شاید وجود ندارد .کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد . کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت ، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها ، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید . قابلیت دانلود آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید .

 

WSUS Offline Update دریافت فایل های آپدیت ویندوز توسط WSUS Offline Update 6.8

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: WSUS Offline Update , برنامه WSUS Offline Update , دانلود , دانلود WSUS Offline Update , دانلود برنامه WSUS Offline Update , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WSUS Offline Update , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت فایل های آپدیت ویندوز توسط WSUS Offline Update 6 , 8 , نرم افزار WSUS Offline Update ,
:: بازدید از این مطلب : 674
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

توسط نرم افزار Google Earth شما قادر به جستجوی:تصویر، نقشه و اطلاعات جغرافیایی از سرتاسر جهان هستیدو فقط با Type نام منطقه ی مورد نظر به جزئیات آن با Zoom کاملاً مستقیم دسترسی داشته باشید. از توانایی های دیگر این نرم افزار می توان به جست و جوی اختصاصی: مدارس، پارک ها، Restaurant ها و همچنین Hotel ها اشاره کرد. یکی از قابلیت های این نرم افزار می توان به تغییر موقعیت های جذاب آن، آن هم به صورت سه بعدی و همچنین Save و Share آن اشاره کرد. در کل باید گفت با وجود نرم افزارهای مشابه تا به حال چنین نرم افزاری به این قدرت تولید نشده است.
قابلیت های کلیدی:
عکاسی هوایی و داده های سه بعدی نمایان آن هم کامل و بی عیب از زمین، دارا بودن یک تریلیون بایت از آنتن های هوایی، ماهواره های عکاسی جهت نمایش در سرتاسر جهان آن هم با در اختیار گذاری بالاترین وضوح و جزئیات، جستجو های محدوده ای از قبیل: Restaurant ها، Hotel ها و حتی دستورالعمل های رانندگی، نمایش کاملا سه بعدی از تمامی نتایج، نمایش طبقه بندی شده ی پارک ها، مدارس، بیمارستان ها، فرودگاه ها، شرح خطوط و زوایا، اشتراک گذاری Annotation های مورد استفاده ی شما توسط معاوضه ی داده ای KML ، موارد استفاده برای: طراحی یک مسیر (برای راحتی مسافرت ها)، گرفتن اطلاعات از راه های زمینی، جست و جوی خانه یا آپارتمان، جست و جو ، اکتشاف در مورد جهان، یافتن یک مکان تجاری، توجه: قابلیت های ذکر شده در بالا همگی رایگان نبوده و برای استفاده از امکانات دیگر باید نسخه های Plus و Pro خریداری شوند اما … قابلیت های منحصر به فرد در نسخه های Plus و Pro: – Google Earth Plus: افزودن قابلیت پشتیبانی از دستگاه های GPS ، کارائی سریع تر ، توانایی ورودی های spreadsheet و بهترین و بالترین وضوح برای print بهتر – Google Earth Pro (جهت استفاده های حرفه ای و بازرگانی): Google Earth Pro نهایت جستجو گری ، عرضه و ابزاری است کمک کننده جهت اطلاعات مکان های خاص برای سازمان های خاص.

gearth downloadha.com مشاهده تمام نقاط زمين با Google Earth Pro Gold Edition 2009

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار Google Earth Pro Gold Edition 2009 ,
:: بازدید از این مطلب : 747
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

آیا تا به حال به این فکر افتاده اید که یک گزارش از میزان دریافت و ارسال اطلاعات در اینترنت را داشته باشید. نرم افزار DU Meter یک گزارش ماهانه ،هفتگی ، روزانه و ساعتی از میزان دانلود و آپلود از طریق سیستم شما را نشان میدهد.
 این امکان بیشتر از همه به کار کسانی که اینترنتی با پهنای باند محدود دارند می خورد. DU Meter یک پنجره کوچک بر روی صفحه نمایش شما ایجاد کرده و سرعت و میزان دریافت را به صورت گرافیکی و نمودار یا نوشتاری به شما نشان میدهد. از امکانات دیگر این نرم افزار میتوان به ثبت تمام اطلاعات و منبع و مقصد آنها اشاره کرد.
DU Meter قابلیتی به نام View Connections  را داراست که شما میتوانید تمام نرم افزار هایی که هم اکنون باز هستند و در حال استفاده از اینترنت هستند را ببینید. این نرم افزار سبک و در عین حال بسیار کاربردی به هیچ وجه سرعت اینترنت شما را کم نکرده و حتی به آن کمک میکند.

DUmeter downloadha.com ثبت ميزان دريافت و ارسال با DU Meter 4.01

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: دانلود نرم افزار DU Meter 4 , 01 ,
:: بازدید از این مطلب : 935
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 اسفند 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Salfeld Child Control امروزه با وجود افزایش نفوذ اینترنت در میان جامعه و گسترش سطح دسترسی ها بسیاری از والدین همیشه نگران این نکته هستند که بتوانند فرزندان خود را به طور کامل مدیریت کنند. نه تنها اینترنت بلکه خود سیستم های رایانه ای هم می توانند گاهی به جای مفید بودن نتیجه عکس داشته باشند و گاهی هم مضر شوند. اینجاست که اکثر خانواده ها بر این عقیده هستند که اگر بتوان فرزندان را به شکل های مختلف مدیریت نمود می توان جلوی منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهای مختلفی وجود دارند که هریک بسته به نیاز قابلیت های مختلف را ارائه می دهند. برای نمونه نرم افزاری به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسی به قسمت های مختلف در اینترنت و همچنین یک سیستم رایانه ای باز دارد.

 

Salfeld Child Control ایجاد محدودیت برای فرزندان در استفاده از رایانه توسط Salfeld Child Control 2011 11.205.0.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Salfeld Child Control , ایجاد محدودیت برای فرزندان در استفاده از رایانه توسط Salfeld Child Control 2011 11 , 205 , 0 , 0 , برنامه Salfeld Child Control , دانلود , دانلود Salfeld Child Control , دانلود برنامه Salfeld Child Control , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار Salfeld Child Control , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار Salfeld Child Control ,
:: بازدید از این مطلب : 1103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Microsoft Silverlight 4.0.60129.0 Final ابزاری است که به راحتی می تواند بر روی انواع سیستم عامل ها و انواع مرورگرها نصب و اجرا شود و مایکروسافت این ابزار را برای سازندگان برنامه های کاربردی اینترنت طراحی کرده است. این ابزار به صورت Plug-in عرضه شده و همان طور که می دانید، به ابزارهای جانبی کوچکی که به نرم افزارها یا به سیستم عامل اضافه می شوند و به آنها امکاناتی اضافه می کنند، Plug-in می گویند.Plug-in فناوری Silver Light هم اکنون به صورت رسمی عرضه شده استو امکانات پیشرفته نرم افزاری نظیر تعامل با کاربران، نمایش انیمیشن و همچنین پخش فایل های صوتی و تصویری را پشتیبانی می کند. این Plug-in هم اکنون در محیط ویندوز، با مرورگرهای IE و Firefox سازگار بوده و ضمنا با مرورگر Safari تنها در سیستم عامل Mac OS X سازگار است.

 

Microsoft Silverlight پلاگين قوي و كاربردي مايكروسافت Microsoft Silverlight 4.0.60129.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 , download rapidshare link Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 , دانلود Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 , دانلود با لينك مستقيم Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 , دانلود برنامه Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 , دانلود نرم افزار Microsoft Silverlight 4 , 0 , 60129 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 1104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

نرم افزار TeamViewer Manager ابزاری قدرتمند در زمینه کنترل از راه دور انواع کامپیوتر ها می باشد. این نرم افزار دارای مدیریت بانک اطلاعاتی است که می تواند جزئیات را در یک بانک اطلاعاتی بر روی شبکه با دیگران به اشتراک بگذارد. همچنین شامل ورود به سیستم پیچیده و گزارش عملکرد خود برای اتصال به شبکه می باشد. این نرم افزار راه حلیمناسب برای به اشتراک گذاری دسکتاپ است. شما می توانید با کنترل از راه دور دسکتاپ دوستانتان به آنها به صورت آنلاین کمک نمایید یا شما می توانید صفحه نمایش خود را برای دیگران به نمایش گذارید.

 

Team Viewer ارتباط دو کامپیوتر در هر نقطه جهان با TeamViewer Manager 6.0.940.0

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: TeamViewer Manager , ارتباط دو کامپیوتر در هر نقطه جهان با نرم افزار TeamViewer Manager 6 , 0 , 940 , 0 , برنامه TeamViewer Manager , دانلود , دانلود TeamViewer Manager , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار TeamViewer Manager , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , نرم افزار TeamViewer Manager ,
:: بازدید از این مطلب : 1120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Super Mp3 Download نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمینه ی جستجوی آهنگ در دنیای اینترنت می باشد . توسط این نرم افزار می توانید آهنگ مورد نظر خود راذخیره کنید و یا حتی به صورت آنلاین گوش دهید. با Super Mp3 Download می توانید همیشه لیست آهنگ های داغ و روز دنیا را در کامپیوتر خود داشته باشید . شما می توانید یک جستجوی حرفه ی و پیشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسیک) انجام دهید و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست یابید.Super Mp3 Download را دریافت نمایید تا قابلیت های فراوان و پیشرفته ی آن را خود ببینید و از آنها لذت ببرید.در این نرم افزار حرفه ای محدودیتی برای تعداد دانلود و یا همزمان دانلود کردن ندارید.کار با این نرم افزار بسیار ساده است و هر کسی با هر سطحی به راحتی می تواند از این برنامه استفاده کند.این نسخه از نرم افزار پورتابل(بدون نیاز به نصب) می باشد و فقط با ۲ کلیک بر روی آیکون برنامه اجرا می شود .

 

Untitled 6 دانلود و جستجوی موزیک با Super MP3 Download 4.6.5.2 ( نسخه قابل حمل )

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , مدیریت دانلود , ,
:: برچسب‌ها: Super MP3 Download Pro 4 , 5 , 6 , 2 Portable , دانلود Super MP3 Download Pro 4 , 5 , 6 , 2 Portable , دانلود راحت با Super MP3 Download Pro 4 , 5 , 6 , 2 Portable , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لينک مستقيم , نرم افزار دانلود , نرم افزار مدیریت دانلود ,
:: بازدید از این مطلب : 1234
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

برنامه cFos Speed برنامه قدرتمندیست که شما توسط آن می توانید سرعت اتصال به اینترنت خود را تا چندین برابر افزایش داده و محدودیت های سرعت را از بین ببرید . این نرم افزارفوق العاده جالب سرعت اینترنت شما را بالا می برد و سرعت دقیق آن را به شما نشان میدهد.
این برنامه بیشتر به درد افرادی می خورد که از خطوط DSL و پرسرعت استفاده می کنند و با این برنامه می توانند از تمام پهنای باند اینترنت خود استفاده کنند و راحت تر فایل ها را دانلود کنند . به گفته شرکت سازنده ، این نرم افزارTraffic اتصال شما را افزایش داده و به شما این امکان را می دهد تا از حداکثر پهنای باند دریافتی از خطوط اینترنت استفاده نمایید .

 

cFosSpeed بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 6.50 Build 1810 Final

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , نرم افزار کاربردی , بهینه ساز , ,
:: برچسب‌ها: cFosSpeed , برنامه cFosSpeed , بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت با cFosSpeed 6 , 50 Build 1810 Final , دانلود , دانلود cFosSpeed , دانلود برنامه cFosSpeed , دانلود نرم افزار cFosSpeed , نرم افزار cFosSpeed ,
:: بازدید از این مطلب : 1149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

 NetWorx یک نرم افزار ساده و رایگان در عین حال ابزاری قدرتمند است که به ازریابی وضعیت پهنای باند شما به صورت عینی کمک می کند. شما می توانید از آن برای جمع آوری داده های پهنای باند و اندازه گیری سرعت اینترنت یا اتصال های دیگر به شبکه اینترنت استفاده کنید. NetWorx می تواند در جهت شناسایی مشکلات احتمالی شبکه کمک کند و اطمینان بدهد که از محدودیت پهنای باند تایین شده توسط ISP خود تجاوز نکرده اید، همچنین از فعالیت های مشکوک شبکه که مشخصه اصلی اسب های تروجان و حملات هکر های می باشد با خبر باشید. این برنامه به شما اجازه می دهد تا کنترل اینترنت یا تمام اتصالات شبکه یا یک شبکه خاص (مانند اترنت یا PPP) را به دست بگیرید. نرم افزار خصیصه های یک سیستم تصویری اختصاصی و هشدار صوتی را داراست. شما می توانید آن را برای زمانی که اتصال شبکه قطع شده و یا برخی از فعالیت های مشکوک و غیرمنتظره از قبیل جریان داده های سنگین رخ می دهد تنظیم کنید تا به شما هشدار بدهد. همچنین می توانید آن را به صورت خودکار تنظیم کرده تا تمام اتصالات dialup را قطع و حتی سیستم را نیز خاموش کند. ترافیک ورودی و خروجی در یک چارت خطی نمایش داده شده و در یک فایل ذخیره می شود به طوری که شما همیشه می توانید آمار روزانه، هفتگی و ماهانه پهنای باند و زمان اتصال خود را مشاهده کنید. این گزارشات می توانند به یکی از فرمت های مختلف از جمله HTML، MS Word و Excel برای تجزیه تحلیل بیشتر صادر شود.

 

NetWorx مدیریت و کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت با NetWorx 5.1.7

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: NetWorx , برنامه NetWorx , دانلود , دانلود NetWorx , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار NetWorx , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , مدیریت و کنترل پهنای باند مصرفی اینترنت با NetWorx 5 , 1 , 7 , نرم افزار NetWorx ,
:: بازدید از این مطلب : 1199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

WebSite Watcher نام نرم افزاری است که با استفاده از برنامه می توانید به سادگی یک کلیک کردن ، از آپدیت شدن سایت های مورد علاقه تان تنها در چند ثانیه مطلع شوید و در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید . این نرم افزار با استفاده از تکنولوژی های خاص خود ، می تواند تمامی صفحه هایی را که به لیست علاقه مندی خود افزوده اید چک کند.

 

WebSite Watcher مانیتورینگ سایت های مورد علاقه‌تان با WebSite Watcher 11.0

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: WebSite Watcher , برنامه WebSite Watcher , دانلود , دانلود WebSite Watcher , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WebSite Watcher , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت WebSite Watcher , مانیتورینگ سایت های مورد علاقه‌تان با WebSite Watcher 11 , 0 , نرم افزار WebSite Watcher ,
:: بازدید از این مطلب : 1217
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

WebCopier Pro نام یک Offline Browser قدرتمند از شرکت MaximumSoft می باشد که با سرعت بالا به دانلود کامل وب سایت مورد علاقه ی شما بپردازد . دسترسی آسان و سریع به تمامی پروژه های دانلود ( تمامی سایتهایی که آماده ی دانلود کرده اید ) دانلود یکی پس از دیگری پروژه ها , توانایی Pause و Resume در دانلود پروژه ها , دارای توانایی دانلود وب سایتهای بزرگ و حجیم و حتی شاخه و Directory از یک وب سایت می باشد . Java Script , Java Classes و Macromedia Flash را ساپورت می کند .توانایی پشتیبانی Proxy Server و حتی استفاده از username & password برای سایتهای Secure از ویژگی های دیگر این Offline Browser قدرتمند است . توانایی برنامه ریزی برای دانلود و دانلود مرتب و طبقه بندی شده ی پروژه ها و همچنین توانایی رایت پروژه ها بر روی CD نیز بر امکانات این نرم افزار می افزاید .

 

WebCopier Pro دانلود کامل اطلاعات وب سایت ها با WebCopier Pro 5.4

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: WebCopier Pro , برنامه WebCopier Pro دانلود , دانلود , دانلود WebCopier Pro , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار WebCopier Pro , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود کامل اطلاعات وب سایت ها با WebCopier Pro 5 , 4 , نرم افزار WebCopier Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 1212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

مودم بوستر ورژن ۵٫۰ نرم افزاری برای بهبود سرعت کانکشن شما در اینترنت به وسیله مودم می باشد. این برنامه به گفته سازندگان می تواند تا ۳۰۰ برابر سرعت و کیفیت کانکشن اینترنت شما را بهبود ببخشد. این برنامه از تکنولوژی پینگ برای بالا بردن سرعت مودم شما استفاده می کند.نکته جالب این برنامه این می باشد که با همه کانکشن ها ارتباط دارد و کار می کند.از جمله دیگر ویژگی های این نرم افزار این می باشد که علاوه بر افزایش سرعت مودم باعث افزایش دیگر خطوط مانند ADSL , DSL , T1 , Cable Modern …. نیز می شود.اما چگونگی کار این نرم افزار بدین شکل می باشد که یک سری سیگنال هایی را برای آی اس پی می فرستد و بررسی می کند که قدرت آن چقدر می باشد و بدین وسیله سرعت کانکشن شما را هم افزایش می دهد.

 

Modem Booster افزايش سرعت مودم ها توسط Modem Booster 5.0 Retail

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: download direct link Modem Booster 5 , 0 Retail , افزايش سرعت adsl , افزايش سرعت اي دي اس ال , افزايش سرعت اي دي اس ال ٢+ , افزايش سرعت اينترنت , افزايش سرعت وايرلس , بالا بردن سرعت اينترنت , بالابردن سرعت وايرلس , دانلود Modem Booster 5 , 0 Retail , دانلود برنامه Modem Booster 5 , 0 Retail , دانلود نرم افزار Modem Booster 5 , 0 Retail ,
:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

Simple Internet Meter ابزاریست برای نمایش همین اطلاعات به ظاهر ساده که گاهی می توان بسیار مهم باشد. این ابزار که تمامی اطلاعات را به نمایش در می آورد کمک می کند تا کاربر بداند زمانی که اینترنت وصل بوده و کاربر هم به اصطلاح کاری انجام نمی دهد کدامیک یک از ابزارها به صورت دائمی پهنای باند را مصرف می کنند. گاهی سیستم ویروسی بوده و به صورت معمولی نمی توان به آن ها پی برد.
مانیتورینگ لحظه به لحظه به صورت گراف هم برای ارسال و هم برای دریافت ، مانیتورینگ ارسال و دریافت ها در شبکه های محلی ، نمایش پورت ها و میزان مصرفی از هر پورت ، امکان جداسازی کارت های شبکه و انواع مدل های اتصالی به اینترنت ، قابلیت تهیه گزارش از ارسال و دریافت ها در مدت زمان خاص و مهم ترین مورد استفاده بسیار آسان از نرم افزار از جمله مهم ترین قابلیت هایی هستند که در نسخه ی جدید نرم افزار Simple Internet Meter دیده می شوند.

 

Simple Internet Meter نظارت کامل بر ترافیک اینترنت و شبکه با Simple Internet Meter 2.2.9

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: Simple Internet Meter , برنامه Simple Internet Meter , دانلود , دانلود Simple Internet Meter , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دریافت Simple Internet Meter , نرم افزار Simple Internet Meter , نظارت بر ترافیک اینترنت , نظارت کامل بر ترافیک اینترنت و شبکه ,
:: بازدید از این مطلب : 1244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 بهمن 1389 | نظرات ()
نوشته شده توسط : Rahim

CyberLink YouCam Deluxe نام نرم افزاری می باشد که توانایی برقراری ارتباط با وبکم ها را دارا بوده و به وسیله این ارتباط کاربر می تواند به سادگی کارهای متعددی از جمله دادن افکت های مختلف در هنگام ارتباط های تصویری یا ضبط همزمان وبکم را انجام دهد. این نرم افزار که افکت ها ی بسیاری را در خود جای داده می تواند با کیفیت HD  به ضبط تصاویر بپردازد ،  ضبط تصاویر با این برنامه هم به صورت ساده  و هم به صورت افکت دار ممکن خواهد بود. Cyberlink YouCam  سازگاری خاصی با Yahoo Messenger  و Youtube دارا می باشد. پشتیبانی از صفحه نمایشگر های لمسی یکی از خصوصیت هایی است که امروزه در این چنین نرم افزارهایی به وضوح مشاهده می شود. این نرم افزار کاربردی را می توانید هم اکنون از سایت پي سي ايكس دریافت نمایید .

 

CyberLink YouCam Deluxe مديريت وبکم با CyberLink YouCam Deluxe v 4.0.1318.14546

 

 



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اينترنت , ابزار اینترنت , ,
:: برچسب‌ها: افت گذاري بر روي وب کم , بهترين نرم افزار افکت گذاري وب کم , دانلود با لينک مستقيم نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe v 4 , 0 , 1318 , 14546 , دانلود نرم افزار CyberLink YouCam Deluxe v 4 , 0 , 1318 , 14546 , ضبط تصاوير وبکم , نرم افزار افکت گذاري تصوير وب کم , نرم افزار وبکم ,
:: بازدید از این مطلب : 1310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 بهمن 1389 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد